com ho vius? com ho sents? Només cal expressar-ho
Lluís Companys i Jover. Pensem amb el cap i actuem amb el cor .
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.