Pàgines

dimarts, 19 d’octubre del 2010

Petita entrada






No cal ser massa llest.... cal ser coherent, cal ser honest, cal tenir sentit comú i cal estimar Catalunya. Amb això n'hauriem de fer prou, no us sembla?

1 comentari:

  1. Si, benvolguda Cristina.
    Potser afegir també, estar una mica informat, però hauria de ser suficient.

    I sobretot, anar a votar. Sempre.
    No quedar-se a casa per comoditat.

    Bona nit, Cristina.
    Jordi

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.