Pàgines

divendres, 19 de novembre del 2010

Sanitat. Rosa Núria Aleixandre (senadora) Vs Marina Geli (Consellera)

Rosa Núria Aleixandre (senadora) Vs  Marina Geli (Consellera)

Fa un mes més o menys suposo que recordareu que stic.cat va tenir la iniciativa de fer una entrevista a twitter entre candidats al Parlament de Catalunya i els usuaris de twitter. Aquell dia la cosa no va anar massa bé. I moltes preguntes van poder ser contestades perquè no van entrar dins de la web.

Bé, jo uns dies més tarda vaig fer les preguntes a Marina Geli per encàrrec de Rosa Núria Aleixandre (una no sap de tot) i les preguntes van ser aquestes:

Rosa Núria Aleixandre pregunta a través del meu twitter a Marina Geli:

1.Algun de la infinitat de protocols que s'han posat en marxa ha estat avaluat en paràmetres de salut i econòmics? Per a qui?

2. Si continuen en el govern continuaran tenint que fer deixar diners als col.legis de farmacèutics per poder pagar a les farmàcies els medicaments?. la conselleria paga a mes de 30 dies?

3.I en el cas dels hospitals concertats que estan cobren a 30 dies que els passarà?

4. Les enquestes de llistes d'espera que estan fent son aleatòries i cegues?

Al cap d’uns dies la Marina Geli respon a les preguntes a través de twitter i evidentment dirigides a mi. Les seves respostes són:

1. Tots són i han estat avaluats en paràmetres de salut i econòmics.Segons àmbit, per diferents Dir Grals i Central de Resultats

2. Totes les enquestes de satisfacció que es realitzen des del CatSalut són aleatòries i cegues

3. Són endarreriments en el pagament x falta de liquiditat que s’estan gestionant. Mai ha mancat cap pagament. És transitori

4. Tenim nou conveni x incorporar serveis a la cartera de prestacions,seguint reconeixent el farmacèutic com a agent de salut

Aquesta és la rèplica de la Rosa Núria Aleixandre a Marina Geli després de llegir les respostes:
Doncs mirin, si la Sra. Geli, s'ho creu, viu en un altre món,  que res té a veure amb la realitat del nostre sistema de salut, i sinó, no entenc com es poden dir tantes falsedats en tan poques paraules.

Enquestes aleatòries ?? quan vulguin preguntin als implicats com es fan algunes enquestes.

Paràmetres de Salut i econòmics? la "reto" a que els presenti i els puguem discutir.

Els endarreriments?, que pregunti, si s'atreveix, als responsables dels hospitals, ara que potser ja no li tindran tanta por de que no compti amb ells, i potser, li diran la veritat.

La cartera de prestacions... que publiqui, aquí, els fàrmacs antineoplàsics que no són finançats pel Catsalut en  data 1 de novembre.

Si digues la veritat, fins hi tot, algunes de les accions les arribaríem a entendre però que enganyi!!!! NOOO !!!


I fins aquí, ara podeu parlar vosaltres o els implicats i anomenats, jo només transmeto aquest cop! La polèmica em sembla que està servida 

3 comentaris:

  1. Com es pot tenir la capacitat de criticar algú amb aquesta ortografia? Faci una revisió!

    ResponElimina
  2. Es com es va escriure, escriure a twitter no és tan fàcil.

    ResponElimina
  3. Sanitat Pública per casos greus, i Privada per lleus, o Psiquiatria i recuperar la deduccció fiscal al IRPF que havia als 80 amb Govers CIU, per els que tenien mutua privada.
    Edmon.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.