com ho vius? com ho sents? Només cal expressar-ho
i com ho veuen els d'allà?
Apunt de lectura recomenable !! Cliceu cliceu.
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.
Apunt de lectura recomenable !! Cliceu cliceu.
ResponElimina