Benvinguts al setembre

"Entre l'ordi i la cibada, per no saber què escollir, una mula es va morir de fam en una porxada.
Així, alguna vegada, si el negoci o l'interès en un cas tan compromès ha vingut a conduir-nos,
per no voler decidir-nos, ens hem quedat sense res."


"El que s'escriu, dura; el que es diu... ningú l'atura"

dijous, 2 de juny del 2011

Dia... a dia





Com que tinc la grip (i us podeu guardar la broma fàcil) i estic feta un nyap, escriuré un nyap per acabar d'arreglar-ho tot.
Va no, no , no va, Cristina, escriu alguna cosa positiva.. Va, va tira enrera nena.... va 7 dies. Val pepita grilla. Començo pel dijous passat?, Sí, noia va.... Va farem l'esforç... 7 dies.

Dijous passat:  no recordo res. -No va passar res?- Bo no, m’enrecordaria  -I dolent?- No. Que també m’enrecordaria., un dia.

-Va tira endavant dona!. Divendres.- Ostres, divendres si.. -Què va passar divendres?- um, ah, bé només que la nena petita anava amb el braç enguixat, després de treure-li les crosses la setmana passada i no podia fer gimnàs i em van trucar del cole que li havien obert la parpella d'un cop d'stick, un bon dia també...
-Va dona busca, busca... (val més que no li recordem divendres ) el deixem, va. Passa cap el dissabte.-

-Dissabte, va.- Dissabte tenia bateig, molt divertit, sí. -Bé! alguna cosa bona, veus-... si... si no hagués caigut escales avall al parking i hagués agafat aquest refredat que ara no em deixa ...-( passem al diumenge?, no hi ha per on agafar-la )-

-I diumenge?,- diumenge... ep! dissabte va guanyar el Barça (sort d'en Pep)... ai , érem al diumenge, oi?, diumenge res, va fer sol, va fer un bon dia.... (ai que segueixo pensant no m'atossiguis!) vaig anar a la platja una estona, si, tranquil.litat. Mira! un bon dia diumenge ( qui no es consola és perquè no vol...)

-Tot millora veus, va dilluns- agggg . –ag?- dilluns, les 9 del matí, trucada del cole: la nena petita  s'ha trencat tota la dent del davant... s'ha de dur a enganxar, comenten... a enganxar? corre, truca, baixa, posa la dent amb llet, recull, la nena plorant cap al dentista (jo no, però no perquè no en tingués ganes) li enganxen la dent!! bon dia el dilluns també... una cara com un mapa. L'ull, la parpella, el llavi i la dent i el braç ... i clar, ens visiten els polls..., a la nit cura de polls intensiva i a trio, les tres amb bossa del caprabo al cap. Vigilant, és clar, l'ull, la parpella, el llavi, la dent i el braç.... que et sembla passem del dia? (quasi que li diem que si, no?)

Dimarts. Un altre dimarts, feina i més feina. Recollir les nenes i em criden pel carrer... , “oyeeeeee a esa niña le han echao mal de ojo!” Ja la tenim armada!, sort que no sóc d’aquestes coses. Mama que vol dir això, què vol dir que m’has de comprar una creu de què ha dit? De Caravaca nina... però no pateixis... deixa-ho. I va callar, dels cops que duia suposo, no hi està mai de callada! . Jo ....Constipada (molt, ja) però bé.. bon dia. Tampoc res d’especial eh, no et pensis!!

Dimecres, era ahir... ahir, uf ahir... es va espatllar la rentadora i el desaigua de la dutxa tampoc no anava. També va ser divertit, fregar tres vegades tot el pis inundada tota la cuina... un bon dimecres.


(-Ja veieu que ja fa estona que no dic res, qui li diu alguna cosa...?Pensarà seguir, només li queda un dia...-)

I Avui ... Un gran dia i escric un nyap perquè com podeu comprovar no hi ha més remei.


Visca el positivisme!!